2014. június 18., szerda

Liam ás Dana randija

Liam jó pár álmatlan éjszaka után összeszedte minden bátorságát, és zsebében az aláírandó szerződéssel meghívta Danát egy nyugodt kávézásra. Vacsorához nem volt mersze.
 Dana: -Nos, mit szeretnél mondani, ami a fiunkkal kapcsolatos? 
Liam: - Öhm... Szóval, nemrég nagyszerű állásajánlatot kaptam, de mielőtt elfogadom, szerettem volna beszélni veled.
Dana: - Nem kell az engedélyem, hogy dolgozz...
Liam: - Nézd, Amerikába kellene utaznom, és nem akarok kimaradni a fiam életéből, ezért... Tudom, hatalmas kérés, de... Nem adnál egy esélyt nekem? Kettőnknek? A családunknak?
 Liam óvatosan a lány keze felé nyúl.
 Dana: - Pontosan mit szeretnél tőlem?
Liam: - Hogy gyere velem, és próbáljuk meg hármasban. Én... Szeretlek, Dana! És azt akarom, hogy végre tiszta lappal kezdjünk bele, mert azt hiszem, van esélyünk együtt boldognak lenni.
Dana: - Nos, igazából nem is tudom, mit mondhatnék erre. Hazakísérnél?
Az úton csend honol köztük, majd a kapuban Dana Liam felé fordul.
Dana: - Tudod, igazából nagyon régóta vártam arra a napra, mikor majd velem szeretnél lenni, és nem a nővéremmel. És, azt hiszem, benőtt a fejed lágya is, és nincs jogom a fiadtól elszakítani.
Liam: - Ez azt jelenti...
Dana:- Hogy kapsz még egy esélyt, és veled megyünk Amerikába!

4 megjegyzés:

  1. Igazán örülök, hogy folytatódik a történet. Lelkesen várom a folytatást, bizonyára sikeres lesz hármasban az élet, de a történet többi szereplőjét is nagyon várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már nem kell hónapokat várni, bele kell húzzak, hogy utolérjem magam :)

      Törlés
  2. Wow! Így tovább! Azt hittem nem megy bele már ki vert a víz!XD Kérem a kövi részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérés teljesítve. Kisebb átkötésekkel ütöm el az időt, amíg meg nem jön a nagyi. :)

      Törlés